Pages

Sunday, October 24, 2010



Alihkan mAta ke laUt, airnya cAntik mbiru & pnuh ktEnangn,tp hny ALLAH shj y thu rAhsia didalamnya,begitulh dgn kEhidupn mnusia,riAng ktAwa..ttpi hny ALLAH y thu rAhsia khidUpannya,jika rs kcEwa,lihtlah ke sUngai, airnya masih mengalir biarpn bjUta batu menghAlang, jika rs sEdih, pandanglh ke lAngit,ia akn menyEdarkn kt bhw ALLAH sentisa bersama.. jika gmbira,bsujudlh ke bUmi tempat b'Pinjak.Sbg tnda syUkur kita kpdNYA..




Mukadimah pertama... aku suka sgt dgn ayat kt atas tu... bermula hari ni.. rase nk berblog..chewahh tetiba plak...  bkn rajin sgt pun.. cuma aku suka share sesuatu.. klu nk menulis sesuatu yg baik yg boleh kongsi same2... dah lame register dgn blog ni..cma xtahu nk tulis ape... hihi..so hari aku bermula dgn ayat tersebut... ayat kt atas tu ade seseorang pernah bg kat aku.. so sampai sekarang aku masih simpan...terpahat dalam hati.. i like it.. :)


"Tiada Yang Istimewa, Hanya Sekadar Nukilan"

_syaCda

No comments:

Mesti Suka Baca Ini Jugak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...