Pages

Sunday, May 8, 2011

Stacy - Kisah Dongeng (with lyrics)




Kisah Dongeng

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja


p/s : sayunye hati bila dengar lagu ni..........huhuhu.... betul ke hanya sekadar kisah dongeng saja.....

Read more: http://www.liriklagumuzik.co.cc/2011/04/lirik-lagu-kisah-dongeng-stacy.html#ixzz1LlgCM700



~~Yang Terlintas Di Fikiran,Yang Terdetik Di Hati...

4 comments:

eB ezrin said...

x braper paham :)

Sya_Cda said...

pe yg xbpe phm? lg ni ke eB?

eB ezrin said...

aah... lembab skit eB nih... hik3

Sya_Cda said...

hihihi...nk terang pun xpndai... mgkin eB kena dengar lagu ni smbil bca lirik dia myb paham kot...

lgu ni bg pendapat sy la... ssorang yg memerlukan cinta @ ssorang dsisi, tp bg dia yg xsempurna, rupa xde, tp ade ke org yg mencintai dia dan bole terima dia seadanya @ semua tu kisah dogeng sahaja...

klu dgr lagu ni betul2 mcm sedih je kan...yela org skrg ni especialy lelaki memilih sgt dr semua segi... kn eB kn?? hehe

Mesti Suka Baca Ini Jugak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...