Pages

Monday, July 18, 2011

Aku Blogger Negeri Terengganu

Assalamualaikum.....





Nampok dok gambor banner kat atas tu.... encik pilot tu yang terlebih tinggi @ kapal terbang tu yang terbang rendah...??? sikit lagi encik pilot tu  nak kena gesek di kapal terbang tu..hihi
(just kidding, jgn marah ye~lalalalala.........) 


Aduss  melalut doh ni... balik  mula pada tujuan asal... yang sebenornye aku nok join segmen ni hor....  
ce join etek kawang-kawang, nok join tekang sining...


Jawapan aku untuk segmen tu  ialah :
1. Daerah :
  Kuala Terengganu ~ Losong


2. Tempat dan Makanan yang menarik :
Kampungku Syurgaku a.k.a Kampung Losong sebab ade Keropok Losong  yang sodap dan  yang pasti berdekatan dengan Taman Tamadun Islam dan Masjid Kristal.
(aku suka g sini, sebab view dia yang cantek & setiap sudutnye memang sesuai untuk sesi photography) 
dan se lagi, musim ni ketupat sotong memang superb (nyummy-nyummy).....


Tempat Belajar :
Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah (POLISAS), Kuantan, Pahang.


bereh, abes doh....tata....


~~Tiada Yang Istimewa, Hanya Sekadar Nukilan...



25 comments:

eB ezrin said...

wah.... anak jati ganu nih.... org perak kim slm ;p

hira said...

keropok losong saya dah makan. kampung saya dekat besut! hehe :D ketupat sotong memang sedap woo.. adeh. lapar~ haha

Sya_Cda said...

@eB ezrin hihi...waalaikumussalam..org tganu kim salam balik..hihihi

Sya_Cda said...

@hirahihihi....klu dgr ketupat sotong, yang kenyang jd lapar...hihihi

Ieka Luvika said...

waaa...ieka suke kepok losong...& sata! nyum nyumm...

salam kenal dr blogger selangor. hee :)

Sya_Cda said...

@Ieka Luvika hihi...salam kenal jugak :)

missunguviolet said...

jenguk sini semula and follow (: wow keropok losong . sedap tuh ! dah lama xmakan . pos la :P

.fahmi. said...

singgah sini...dr segmen yang sama...
thanks follow mine,,,follow yours too...
;]

Sya_Cda said...

@missunguvioletTQ coz sudi jenguk n follow...:) klu pos nti da xsedap, kena dtg mkn kt sni confirm sedap..hihi

Sya_Cda said...

@.fahmi. tq singgah sini balik :)

syuha zulkifli said...

kedah mari ^^
syuha kejip mata sini ^^

ismahrasyidahmansor said...

singgah sini~~

Sya_Cda said...

@syuha zulkifli tenkiu :)

Sya_Cda said...

@ismahrasyidahmansor tenkiu :)

azeelia azman said...

gomo kelate gomo. haha. folo sini :)

Nadya O'Conner said...

blogger pahang melawat blog ini..:)

nad dah senaraikan nama setiap negeri..kalau nak BW..klik lah :: Senarai Nama Segmen Aku Blogger Negeri By SCD

Sya Cda said...

@azeelia azmantenkiu :)

Sya Cda said...

@Nadya O'Conner orait:)

norhatizahmohamed said...

hi !
sabahan blogger here :D
keropok losong tu sama macam keropok lekor ke?

Sya Cda said...

@ norhatizahmohamed hi, same aje...cuma losong tu nama tempat, klu kt kuala terengganu biasa org datang cari keropok lekor losong..hihihbi

L-mi Redzz said...

lawatan dr blogger johor.. =)

http://botetdingdong.blogspot.com/2011/07/pencarian-cik-en-dan-blog.html

follow skli..

Sya Cda said...

@L-mi Redzztenkiu nti i follow u back.. :)

fara anak abah said...

saya jengah as blogger dr selangor=)
jom join cntest saya?hadiah menarik..

http://vogue-kiwi.blogspot.com/2011/07/contest-saya-suka-dan-saya-komen.html

Sya Cda said...

@fara anak abah tenkiu :) insyaALLAH...

Anonymous said...

pozyczka pozabankowa bez bik
chwilówki tychy
pożyczka 8 tyś
pożyczki bez bik
kredyt bez bik poznań
pożyczka bez bik dla firm
pożyczki pozabankowe

Mesti Suka Baca Ini Jugak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...